Ny blogg, välkommen hit!


posted by Helena on , ,

No comments

Lilla brödbloggen, ett digitalt anteckningsblock för Ringvägens eget hemmabageri. Ett anteckningsblock som ni får ta del av och förhoppningsvis kan hitta lite inspiration och kunskap i från.

Min förhoppning är att dela av mig med recpet, tips och olika baktekniker. Jag kommer också att bjuda på lite inspiration i brödvärlden och nosa upp andra intressanta hemmabagare och kanske besöka några bagerier häromkring.

Med andra ord fylla med allt som kan vara av intresse när det kommer till bröd. För just bröd och bakning är en passion för mig, ett härligt sätt att koppla av och något som man aldrig lär sig fullt ut!

Bloggen kommer inte enbart att handla om bröd, medskribenten Hasse bjuder med all säkerhet på matlagning och vem vet, kanske dottern bidrar med lite vanlig sötbakeri!

Jag hoppas ni kommer att kika in här med jämna mellanrum och var inte rädda att kommentera! Jag hoppas ni vill dela med er av era bästa tips och tankar kring bakning.

Så stort välkommen hit!

Leave a Reply